tisk-hlavicka

LMD, hyperaktivita

Řadit články podle

Šance pro neklidné předškoláky

Mgr. Radek Ptáček, PhDr. Zdeňka Baranniková | 21 názorů

S dětmi s LMD se čím dál častěji setkáváme již v mateřských školách. Podle posledních výzkumů trpí LMD každé šesté dítě. Lze jim pomoci? (Přečíst si ale můžete i zkušenosti s terapií šestiletého chlapce pomocí metody EEG-Biofeedback).

Mohou být dospělí z hadích ocásků?

PhDr. Novák Tomáš | 8 názorů
Mohou být dospělí z hadích ocásků?

Lehká mozková dysfunkce nemusí být jen záležitostí neklidných dítek.

Rodiče nezměníme

Rodiče nezměníme

Škola by svou energii měla věnovat především dětem, které do ní docházejí. To je názor Mgr. Jana Kordy, ředitele školy na pražském Lyčkově náměstí, kde již řadu let integrují děti s handicapem.

Masáže dětí - opravdu to funguje

Dáša Šteffková |

Úspěšně jsme na naší sedmileté dceři vyzkoušeli masáže pro neklidné děti.

Canisterapie: léčba psí láskou pomáhá dětem i unaveným dospělým

Mgr. Eliška Crkovská |
Canisterapie: léčba psí láskou pomáhá dětem i unaveným dospělým

Rodiče, kteří doma nechtějí domácí mazlíčky, jsou možná sami proti sobě.

Diagnóza vývojové poruchy: dobrý pomocník, ale nebezpečný pán

Dominik Dvořák | 159 názorů
Diagnóza vývojové poruchy: dobrý pomocník, ale nebezpečný pán

Proč je dnes u nás 6,5 % dětí s poruchami učení, když v roce 1975 jich bylo jen 1 %? Odrážejí tato čísla skutečnost, nebo si tak jen školy, rodiče a pedagogicko-psychologické poradny ulehčují život? Je to tak, že místo abychom děti učili číst, raději je označujeme za dyslektiky a mávneme nad nimi rukou?

EUROFEEDBACK 2000

2. mezinárodní symposium o efektivitě Biofeedbacku

Hyperaktivní děti v běžné třídě

Markéta Fryntová, Zuzana Hubinková | 339 názorů
Hyperaktivní děti v běžné třídě

Integrace dětí s ADHD a poruchami učení do běžných školních tříd je téma vzbuzující vášnivé diskuse.

Jak fungovali asistenti pedagoga během uzavření škol?

Alexandra Petrů, Člověk v tísni |
Jak fungovali asistenti pedagoga během uzavření škol?

Průzkum mezi asistenty pedagoga vypovídá o celkovém stavu ve školách.

Jak na specifické poruchy učení (1)

PaedDr. Blanka Housarová, Ph.D., PhDr. Zdeňka Michalová, Ph.D. | 3 názory

Většina žáků našich škol se naučí dobře číst a psát běžnými metodami. Určité procento dětí má však s těmito základními dovednostmi v první třídě mimořádné těžkosti.




Vyhledávání článků podle věku

Seriály

Vývojové tabulky

Těhotenství

Dítě


Zajimavé odkazy:
Předporodní kurzy   |   Najděte rýmy na slovo a napište báseň.